چاپ کتاب - انتشارات سخنوران -چاپ کتاب- تبدیل پایان نامه به کتاب-مراحل چاپ کتاب - انتشار کتاب - چاپ کتاب شما - هزیه ی چاپ کتاب - تبدیل پایان نامه به کتاب - چاپ مقاله ای اس ای و ای اس سی

—————————————-

چاپ کتب- 09120617283

هفتمین دوره جشنواره صنعت چاپ قزوین برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۱

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین از برگزاری هفتمین دوره جشنواره صنعت چاپ این استان در شهریور‌ماه خبر داد.
هفتمین دوره جشنواره صنعت چاپ قزوین برگزار می‌شود

شهریار پرهیزکار در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: هفتمین دوره جشنواره صنعت چاپ قزوین با هدف ترویج فرهنگ صنعت چاپ، شناسایی توانمندی‌های صنعت چاپ قزوین و معرفی آن‌ها در سطح ملی و بین‌المللی، پانزدهم شهریورماه در این استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که عموم مردم و صنف چاپ مخاطب‌ها این جشنواره هستند، گفت: در نظر داریم ظرفیت‌ها و توانمندی‌های صنعت چاپ استان قزوین را طی برگزاری این جشنواره در سراسر کشور و حتی در سطح بین‌المللی به نمایش بگذاریم.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین ادامه داد: همچنین در این دوره از جشنواره صنعت چاپ قزوین، ظرفیت‌ها و رزومه صنعت چاپ این استان را در بولتنی ارائه خواهیم کرد. در این بولتن حدود 50 چاپخانه فعال و به‌روز استان قزوین معرفی می‌شوند.

پرهیزکار با بیان این‌که رویکرد این دوره از جشنواره اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال است، عنوان کرد: در این جشنواره کارگاه نمونه، صنعت‌گر نمونه و پیشکسوتان صنعت چاپ استان قزوین معرفی و تجلیل خواهند شد.

وی در پایان از برگزاری جلسه‌ای مشترک میان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و ستاد اقتصاد مقدمتی این استان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در این جلسه موانع و چالش های موجود در مسیر راه صادرات و فروش محصولات چاپی استان به خارج از کشور بررسی و در نهایت راهکارهایی برای بُرون‌رفت از این معضل ارائه خواهد شد.

, , , ,

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *