چاپ کتاب - انتشارات سخنوران -چاپ کتاب- تبدیل پایان نامه به کتاب-مراحل چاپ کتاب - انتشار کتاب - چاپ کتاب شما - هزیه ی چاپ کتاب - تبدیل پایان نامه به کتاب - چاپ مقاله ای اس ای و ای اس سی

—————————————-

شما هم مؤلف هستيد

بخش «شما هم مؤلف هستيد!»، مربوط به پژوهشگران و دانشجويان محترمي است كه در طول تحصيل خود پروژه‌هاي تحقيقاتي و علمي را انجام داده و هم‌اكنون علاقمند هستند كه كارهاي تحقيقي خود را به صورت آثار ارزشمند در اختيار عموم قرار دهند. يكي از آثار ارزشمند، «كتاب» است كه مي‌تواند با هزينه مناسبي، ايده‌ها، تحقيقات و مطالعات را از يك شخص به اشخاص ديگر انتقال دهد. اعتقاد ما بر اين است كه مطالعه كتاب علاوه بر تأثيرات علمي و معنوي بر خواننده، ثواب دنيوي و اخروي براي مؤلف آن خواهد داشت.

يكي از كارهاي تحقيقي و علمي كه در دانشگاه‌ها انجام مي‌گيرد، «پايان‌‌نامه» يا «رساله» است. «پايان‌نامه» يا «رساله» به خاطر استفاده از منابع علمي به‌روز دنيا، از ارزش علمي بالايي برخوردار هستند.

پس بياييد نتيجه تحقيقات و پژوهش‌هاي خود را در اختيار عموم قرار دهيم. به عبارتي ديگر، زكات علم خود را پرداخت نماييد.

اين موسسه افتخار دارد كه در ارائه آثار ارزشمند از متن پايان‌نامه‌ها يا رساله‌هاي دانشگاهي، به دانشجويان و پژوهشگران ياري رساند. اميد است مورد رضايت ايشان قرار گيرد.

شماره تماس برای مشاوره رایگان

09120617283

09354752333

09183775334

, , , , , ,

2 thoughts on “شما هم مؤلف هستيد”

  1. محمدعلي حربي گفت:

    با سلام و احترام
    كتابي مذهبي در رابطه با واقعه ي عاشورا با عنوان ناگفته ها و ناشنيده هاي كربلا نوشته ام در اين كتاب وقايعي كه كمتر در رابطه با قيام امام حسين عليه السلام شنيده شده است و همچنين پاسخ به چند سوال در اخر كتاب اورده ام . كه قصد چاپ اون رو دارم چگونه ميتونم با شما همكاري داشته باشم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *