چاپ کتاب - انتشارات سخنوران -چاپ کتاب- تبدیل پایان نامه به کتاب-مراحل چاپ کتاب - انتشار کتاب - چاپ کتاب شما - هزیه ی چاپ کتاب - تبدیل پایان نامه به کتاب - چاپ مقاله ای اس ای و ای اس سی

—————————————-

تمدید فراخوان مسابقه مقاله‌نویسی بیستمین جشنواره قصه‌گویی

تمدید فراخوان مسابقه مقاله‌نویسی بیستمین جشنواره قصه‌گویی

 
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۷
 
 
مهلت ارسال مقاله‌ به بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا 10 شهریور تمدید شد.
 
 

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در حالی برگزار خواهد شد که امسال در بخش قصه‌گویی علاقه‌مندان در موضوع‌های «آزاد» با درون‌مایه آموزشی و تربیتی، «ادبیات عامه و فولکلور – شاهنامه و…» و «رضوی» به رقابت خواهند پرداخت. در عین حال، از چندی پیش دبیرخانه‌ این جشنواره فراخوان مسابقه‌ مقاله‌نویسی با موضوع قصه‌گویی را نیز منتشر کرده است.

«استفاده از زبان وجودی در قصه‌گویی»، «قصه‌گویی و رشد مهارت‌های اجتماعی در کودکان و نوجوانان»، «قصه‌گویی و تربیت دینی در کودکان و نوجوانان»، «کارکردهای روان‌شناختی قصه‌گویی در دنیای کودکان»، «قصه‌گویی در دنیای دیجیتال» و «چگونگی بازنویسی داستان‌های دینی برای قصه‌گویی» موضوع‌های این مسابقه هستند.

تمامی علاقه‌مندان شامل نویسندگان، پژوهش‌گران، مربیان، معلمان، استادان، دانشجویان، اولیای تربیتی و… می‌توانند با ارسال چکیده مقاله خود تا 500 کلمه در بردارنده بیان مسئله، روش پژوهش و یافته‌های تحقیق، نتیجه‌گیری‌ به همراه کلید واژه‌ها به دبیرخانه‌ مرکزی در این مسابقه شرکت کنند.بر اساس خبر اداره کل روابط‌ عمومی و امور ‌بین‌الملل کانون،  هیات داوران این بخش تنها آثاری را بررسی می‌کنند که علمی پژوهشی، علمی ترویجی و تحقیقی پژوهشی باشند.

پیش از این زمان ارسال چکیده‌ مقاله‌ها 31 مرداد اعلام شده بود اما با تمدید این مهلت، نویسندگان مقاله‌ها تا 20 شهریور امکان ارسال آثار خود را دارند. نتایج بررسی این چکیده مقاله‌ها تا 20 مهر 1396 اعلام خواهد شد.

بر اساس این خبر، دبیرخانه پذیرای اصل مقاله‌هایی خواهد شد که حداکثر در 15 صفحهA4  در قالبword  و pdf  با قلم BMitra اندازه 14 نوشته شده است.

گفتنی است مقاله‌های برگزیده هم‌زمان با اجرای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در دی 1396 از سوی ارایه‌دهندگان خوانده می‌شود.

دبیرخانه بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در تهران، خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، اداره کل آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق نشانی الکترونیکی  ccf.kanoon@gmail.com و یا شماره تلفن 02188971353 با دبیرخانه این جشنواره در ارتباط باشند.

, , , , , , , ,

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *